Doživotná záruka
Nerobíme si srandu ... každý dávkovač ústnej vody mouthwash má doživotnú záruku. Pokiaľ vaša domácnosť alebo spoločnosť nakupuje doplnkový tovar k dávkovaču, nikdy neplatíte žiadne náhradné diely. Ak sa niečo pokazí, rýchlo vám to opravíme, resp. vymeníme.
Ktoré časti sú zahrnuté?
Vpodstate každá časť. Všetky kľúče, ventily, dávkovače nápojov, odkvapkávacie misky a páky sú zahrnuté. Ak budete niekedy potrebovať niektorú z týchto častí, pošleme vám ich bezplatne. Jediné, čo nie je možné vymeniť, je telo dávkovača, ktoré obsahuje dvere, montážnu konzolu a puzdro dávkovača. Ak je potrebné telo zásobníka vymeniť, jedinou možnosťou je vymeniť celú jednotku. To sa stáva veľmi zriedka; Ak by sa to však stalo, za malý poplatok vám vydáme NOVÝ výdajný dávkovač.
A čo náklady na prepravu?
V prípade adries na Slovensku pokrývame všetky náklady na prepravu náhradných dielov pri objednávkach prvý rok od zakúpenia tovaru. Po jednom roku sú náhradné diely stále ZADARMO a pokiaľ sa tieto diely objednávajú spolu so spotrebným materiálom na ústnu vodu, nie sú účtované žiadne poplatky za prepravu. Ak by ste potrebovali náhradné diely bez objednania spotrebného materiálu, časti sú stále ZADARMO, len náklady na prepravu budú účtované. Zvyčajne to predstavuje do 10 Eur v závislosti od miesta dodania.
Pokiaľ sa jedná o domácnosti, náhradné diely sú ZADARMO a pokiaľ sa tieto diely objednávajú spolu so spotrebným materiálom na ústnu vodu, neplatia sa žiadne prepravné poplatky. Ak by ste potrebovali náhradné diely bez objednania spotrebného materiálu, časti sú stále ZADARMO, len náklady na prepravu budú účtované. Zvyčajne to predstavuje do 10 Eur v závislosti od miesta dodania.
V prípade medzinárodných objednávok sú diely stále zadarmo, avšak budeme si musieť zarátať prepravné náklady.
Čo ak chcem len nový dávkovač?
Úplne chápeme, že niekedy nie je čas čakať na výmenu náhradných dielov. Ak by sa vám to niekedy stalo a radšej by ste chceli nový dávkovač, sme radi, že to môžeme urobiť a za poplatok vám môžeme vydať nový výdajný stojan.radi vám za poplatok pošleme nový dávkovač.
Akú dokumentáciu potrebujem?
Pri objednávaní náhradných dielov vás požiadame o číslo objednávky automatu a môžeme vás požiadať o potvrdenie dátumu, prípadne ďalšie podrobnosti o nákupe.
Existujú nejaké výnimky?